Friday, January 29, 2010

Pelancongan Bajet Ke Bandung Indonesia

"Ooop!! Mengapa Bayar Lebih" Jika Anda Mampu Lakukan Sendiri.
Hanya Dari RM200 Anda Bisa Berlibur di Bandung, Indonesia. Ketahuilah Rahsia, Panduan Dan Tip Bagaimana Saya Melakukan Perjalanan Dengan Kos RM 200 Sahaja. Kos Termasuk Tiket Penerbangan, Penginapan, Sarapan Pagi, Pengangkutan & Airport Tax.

Selamat Datang ke destinasicuti.com, website yang khusus didedikasikan untuk anda yang ingin bercuti ke Kota Bandung secara independent (DIY) dengan tujuan penjimatan.

Jika anda berpendapat bahawa bercuti ke luar negara hanya untuk golongan bangsawan, ahli perniagaan & orang kaya saja, pendapat anda kurang tepat, Kini .. destinasicuti.com akan merungkai segala permasalahan & merubah persepsi masyarakat tentang perkara subjektif tersebut. Dapatkan rahsia-rahsia di dalam e-book destinasi bajet bandung dan anda pasti yakin dan berani meredah kesibukan kota bandung berpandukan formula-formula yang di berikan.

Saya akan berikan anda Panduan Melancong Ke Bandung Indonesia dengan kos dari RM 200 Sahaja. Elakkan pembaziran, tingkatkan keyakinan diri anda dengan tip dan langkah demi langkah.

Ingat!!!...dengan hanya RM30.00. anda tidak akan rugi apabila memilik ebook ini. Malah akan dapat menjimatkan perbelanjaan apabila anda bersedia untuk melancong ke Bandung suatu hari nanti. Tawaran kami adalah Terhad. Ebook ini tidak dijual di kedai. Dapatkan terus dari penulis untuk rujukan anda.

Percayalah, Jika anda membaca Langkah Demi Langkah yang diberi, anda pasti boleh lakukan. Melalui ebook ini juga, saya ingin berkongsi pengalaman dengan rakan-rakan yang belum pernah ke Bandung. Jadikan ini sebagai panduan anda kerana tiada satu penerbitan pun yang mengkhususkan tentang lawatan ke sana.

Selain dari itu, anda bebas memilih tarikh dan masa anda sendiri. Tidak perlu terikat mengikut masa yang ditetapkan oleh pihak ketiga. Kebiasaannya, apabila kita menyertai percutian berkumpulan, kita terikat dengan itinerari (Jadual aturcara). Anda suka atau tidak, anda terpaksa mengikuti tiap aturcara yang telah di- tetapkan. Oleh itu DIY memberi anda kebebasan kerana anda tidak terikat dengan setiap program yang telah ditetapkan.

DIY juga, memberi peluang dan kepuasan kepada anda untuk membuat aturcara sendiri, samada memilih untuk lawatan biasa, shopping, lawatan ke tempat- tempat bersejarah dll.

Apakah Yang Terdapat Di Dalam E-Book Ini
Pengenalan Tentang Kota Bandung
Bagaimana Mendapat Tiket Penerbangan Dengan Harga Murah
Panduan Menyediakan Surat Kebenaran Masuk / Pasport
Persediaan Sebelum Bertolak
Memilih Kenderaan Alternatif yang sesuai dengan bajet
Tip-Tip Penjimatan
Matawang Rupiah dan Nilai Tukaran
Cara Membuat Kosting
Tempat Penginapan Bajet & Sederhana di Lokasi Strategik
Lokasi Mendapatkan Makanan Halal
Panduan Tempat Membeli-Belah Utama
Cadangan Waktu Yang Sesuai Untuk Bercutii
Aturcara (Itinerari) Cadangan
LANGKAH DEMI LANGKAH....
dan.....banyak lagi Untuk maklumat tambahan layari www.destinasicuti.com or email destinasicuti@yahoo.com

No comments:

Post a Comment